9 Ağustos 2013 Cuma

Bu Kız Beni Aşar Türkçe Dublaj izle - Film İzle


Bu Kız Beni Aşar Türkçe Dublaj izle - Film İzle




Filmin Adı: Bu Kız Beni Aşar Türkçe Dublaj izle

Türü: Komedi Filmleri , Romantik Film , Yabancı Filmler

Özeti: Kendine olan güveni düşük bir gençtir Joe. Uzun zaman boyunca kendisine uygun bir kız ile tanışmayı beklemekte ve bunun olduğunda ne yapacağı konusunda da en ufak bir fikri bulunmamaktadır. Bir gün o kız ile aniden tanışır ve artık hayallerinin kızını bulmuştur. Ortada küçük bir sorun vardır o da kendisinin kıza layık olmadığını ve onun seviyesindeki birsinin kendisi ile asla birlikte olamayacağını düşünmesidir. Sevdiği kız olan Molly ise oldukça zeki, güzel ve eğlenceli bir kızdır. İşler bu kez yolunda gidecek ve şans Joe'nin yanında olacaktı. Bu sayede bakalım bir üst seviye olarak gördüğü kıza açılabilecek mi?
Film sitesi ekibi iyi seyirler diler.
Bu Kız Beni Aşar Türkçe Dublaj izle filminin yayınlanma tarihi 2010' ve birçok full film izle kitlesi tarafından beğeni ile izlenmiştir. Türkiye ve Dünya sinemaseverleri tarafından IMDB puanlama sisteminden 6.4 puan alarak kalitesini tescillemiş bir filmdir. Filmin kadrosundaki bazı ünlü oyuncular ise Jay Baruchel, Alice Eve, T.J. Miller, Mike Vogel, Nate Torrence şeklinde sıralanabilir. Son olarak filmin yönetmen koltuğunda ise ünlü yönetmen Jim Field Smith'i görmekteyiz. Ek olarak filmin türü komantik ve komedi filmleri şeklinde belirlenmiştir.

Bu Kız Beni Aşar Türkçe Dublaj izle - FİLMİNİ GERÇEK SİTEDEN İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ.


Etiketleri: Bu Kız Beni Aşar 720p izle , Bu Kız Beni Aşar tek parça izle , She's Out of My League izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder