7 Ağustos 2013 Çarşamba

Can Dostum Türkçe Dublaj izle - Film İzle


Can Dostum Türkçe Dublaj izle - Film İzle




Filmin Adı: Can Dostum Türkçe Dublaj izle

Türü: Dram Filmleri , IMDB 7.0 Film , Matt Damon Filmleri , Yabancı Filmler

Özeti: Eskilerin unutulmayan filmlerinin başında gelen bir yapıt olan Can Dostum filminde başrolü Will Hunting(Matt Damon) oynamaktadır. Will Hunting çok zeki olmasına karşılık başı bir türlü dertten kurtulamamaktadır. Bundan dolayı sürekli polis tarafından tutuklanmakta ve hapse girmektedir. Bir gün okulda hocanın birisinin yazdığı zor bir matematik sorusunun çözümünü yaparken gördüğü bu hademeyi yakından incelemek ve ona yardımcı olmak isteyen bir hoca onu son kez tutuklandığında ona kefil olur ve serbest kalmasına yardımcı olur. Bundan sonra kendi öfkesinin kontrol ve daha iyi ve verimli bir çalışma ortamı sağlanması için psikoloğa görünmesini ister. Bu andan sonra daha iyi bir kariyer ve hayat Will Hunting'i beklemektedir.
Film izle ekibi iyi seyirler diler.
Can Dostum Türkçe Dublaj izle filminin yayınlanma tarihi 1997' ve birçok full film izle kitlesi tarafından beğeni ile izlenmiştir. Türkiye ve Dünya sinemaseverleri tarafından IMDB puanlama sisteminden 8.2 puan alarak kalitesini tescillemiş bir filmdir. Filmin kadrosundaki bazı ünlü oyuncular ise Matt Damon, Robin Williams, Ben Affleck, Casey Affleck, Stellan Skarsgård şeklinde sıralanabilir. Son olarak filmin yönetmen koltuğunda ise ünlü yönetmen Gus Van Sant,'i görmekteyiz. Ek olarak filmin türü dram fimleri şeklinde belirlenmiştir.

Can Dostum Türkçe Dublaj izle - FİLMİNİ GERÇEK SİTEDEN İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ.


Etiketleri: Can Dostum 720p izle , Can Dostum tek parça izle , Good Will Hunting izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder